Моїм батькам.

Дорогенькі мої і рідненькі,
Шановні мої і, до болю, любенькі,
Безцінні, для мене, мої Ви батьки!

Я в подумках з Вами
Щоденно спілкуюсь
Подяку і шану, з великою втраті у часі,
Я Вам ввідаю.

Що навчили мене, ще в дитинстві,
Зорі в полі стрічати
І добро від чорного зла відрізняти.

Що навчили порядку в душі і в оселі,
Дали приклад сумлінно
Труд, у своєму житті, виконати
І чужий, без вагань, цінувати.

Хто ще має батьків:
Частіше звоніть і спішіть до стареньких своїх.
Пишіть їм теплі листи
І скоріш відбудовуйте,
Зруйновані вами, родинні мости.

Дорогенькі мої і рідненькі,
Шановні, мої Ви батьки!
Я до Вас на багато років повертаюсь
І до Бога з подякой звертаюсь,
Що була я — у Вас,
А Ви — у моєму житті.

Запись опубликована в рубрике о жизни с метками , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

