Сину!

Старшенькому.

Сину мій дорослий,
Я тебе вітаю!
Здоровья, щастя, успіхів, добра
Я тобі бажаю!

Дякую тобі, мій старший син,
За твоє єство,
Що життя продовжуєш своїх дідів,
Що доньку народив й синів.

Коли ти народився — тато так до тебе поспішав,
Що на клумбі квіти, під твоїм вікном
Всі для тебе він зірвав.

Коли в дитинстві ти хворів —
Він тебе собою зігрівав,
Всі твої хвороби він собі благав.
Все, що вмів і що цінив —
Все тобі твій тато передав.

Ми бажали, щоб у тебе «голова була на місці»
І «руки при тобі»,
Щоб ставши ти дорослим,
Міг раду дать собі.

Тобою, сину, я пишаюсь
За світлий розум і руки трудові,
За щире серце і добро в душі.

Бажаю виховати чемно своїх дітей.
Без зайвих вам, батьки, клопот
Їх «звести на ноги» без турбот.

Щоб виросли вони порядними людьми
І вас би шанували,
Щоб ви з Оксаною до старості жили,
І діти вашi, вам тоді б в нагоді стали.

Щоб вас, батьків,
Як з татом нас, за вас синів,
Вам за дітей би всюди
Дякували б люди.

Щоб з рідним братом вам удвох
Частіше б спілкуватись
І по-братерські все життя
Міцьніше б вам ріднятись.

Прошу я Бога, мій синок, за тебе,
Бо кожного із нас він знає,
Щоб щастям і здоровьям, і усім:
І любовью, і добром твій дім
Нехай Господь не обминає!

Запись опубликована в рубрике о жизни. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

2 комментария на «Сину!»

  1. Татьяна Ильюхина:

    Галочка, ты уже пишешь стихи? Молодец! Я вас бажаю.

Добавить комментарий

